Äntligen vår

 
 
Några vardagsbilder från dagarna som gått. Tagna med mobilen. Nu äntligen är våren här på riktigt. Längtar så efter sommar och semester. Fast egentligen är det dumt att längta för mycket. Bättre att leva här och nu och njuta av det som är. För snart sitter man där och det är höst igen. 
 
Den här veckan kommer jag att jobba nonstop. Sedan är det dags att åka med världen bästa gäng till Stockholm. Vi ska bo på hotell och på lördag ska vi se KISS på Tele2 arena och det ser jag fram emot. Jag älskar Kiss. Det är något magiskt med det bandet. Dom är liksom superhjältar som aldrig går ur tiden. Deras konserter brukar alltid bjuda på något extra och dessutom så har vi Golden Circle biljetter den här gången. Dock är jag lite bekymrad över att Paul Stanleys röst är utsliten och inte är vad den brukar vara. Men gubbarna börjar bli till åldern så det är ju inte så konstigt. Men än lever dom och det ska jag njuta av. På lördag ska jag faktiskt försöka njuta extra mycket eftersom att det förmodligen blir deras sista spelning någonsin i Sverige. Fast man vet ju aldrig med dom... Nu är det dags att blunda lite. I morgon ringder väckarklockan extra tidigt då jag lovat att komma en halvtimme tidigare till jobbet.
0 kommentarer