En helg i huvudstaden

Helgen som var så åkte vi ner till huvudstaden hela familjen tajkon för att gå på KISS. Som jag längtat efter den här helgen. Vi har verkligen haft det bra. En sån där helg då vi mest skrattat typ hela tiden. Mest åt mig och min klantighet tror jag. Jag känner mig som huvudpersonen i låten "Clown". Clear the way from my crash landing... I've done it again. Another number for you notes...
 
Stockholm blomstrade. Våren har äntligen kommit och vi kunde sitta ute och äta. Hannes sitter nervös och väntar på att få gå in och träffa KISS. Herregud vilken grej. Alltså jag skulle bajsa på mig om jag stod öga mot öga med Deamon himself. Men Hannes sa att det var den största dagen i hans liv. Han fick äntligen träffa sina superhjätar. Enligt honom var Gene Simmons trevligast av dom alla. 
 
Vi åt god mat och chillade på O'learys innan konserten. Mimmi och jag hade såklart KISS tröjorna på.
 
Robin och Mimmi utanför arenan. Nu är det snart dags... :o
 
KISS leverade som alltid. Vilken upplevelse. Vi hade såklart Golden Circle biljetter. Starchilds röst är inte vad den brukade vara. Men konserten som helhet var en 10 poängare enligt mig. Gene gjorde riktigt bra ifrån sig! Rockn' Roll som det ska upplevas. Dom flög, sprutade blod, blåste eld.. och hade fyverkerier. Visst tycker jag att det hade varit roligt om dom varierat låtlistan lite med låtar som dom inte brukar köra så ofta... men jag är nöjd ändå. 
 
Det blev en riktigt Crazy crazy crazy night!
 
Paul Stanley körde dom första låtarna med svenska flaggan på gitarren. Coolt! 
 
Dom snålade verkligen inte på confettin under Rock n' roll all night! Tack KISS för en oförglömlig rock n' roll upplevelse. Jag hoppas att det blir ett besök till i Sverige innan ni lägger av. 
0 kommentarer