Liten summering av Mars

Här kommer lite vardagsbilder på hur mars månad varit för mig. Det har varit en otroligt tung månad då man inte har känt sig på topp. 
 
I slutet av Februari och början av Mars så var vi på en välbehövlig resa till Cervinia i norra Italien och åkte skidor. Det var mäktigt. Otroligt vackert, härligt och roligt. Framför allt kul att umgås med nära och kära en vecka. 
 
Det snöade och regnade om vartannat. Våren kom ett par dagar och sedan drog den igen. Jag har varit och repat inför jubileumskonsert i Maserhallen. Det kommer att bli grymt. Massa bra låtar med bland annat ABBA, Queen och Coldplay. Känns bra att jag kan fortsätta sjunga här då jag fått lov att hoppa av gospelkören den här terminen pga jobbet.
 
I mitten av Mars var jag tvungen att säga hejdå till min älskade Frida som inte har mått bra på länge. 17 år blev hon. Hon var min stora kärlek när jag var liten. Sen när jag flyttade så trivdes hon inte i lägenhet och fick därför flytta hem till goda vänner till mig i Stennäset. Det var sorgligt att se henne sista gången. Så smal och trött. Det var dags för henne att gå vidare.
 
Jag var barnvakt några gånger åt den här myspöjken. 
 
Massor av kor hemma hos Malin och Calle har fått kalvar nu. Dom är så gudomligt söta så det finns inte. <3
 
Grejade lite med hästarna och red lite på Kingen såklart. Har kommit in i någon sorts rädsla när jag sitter i sadeln. Vet inte varför det inte ger sig. Kanske för att jag inte mår så bra just nu och då blir man extra känslig helt enkelt. Men jag ger inte upp.
 
Och så kom våren och snön försvann. Jag önskar att jag kunnat njuta lite mer. Men vill mest stänga in mig just nu. Tror att det är en blandning av att jag sover dåligt, att jobbet är stressande och att många runt omkring mig inte mår så bra just nu. Förhoppningsvis får jag mer kraft i April. Jag ska tanka så mycket D-vitaminer jag kan av solen nu under våren. 
0 kommentarer