En härlig dag

Blev inga bilder i dag. Men ett inlägg utan en enda bild går ju bara inte. Så denna fina som Malin tagit på mig och Kingen i somras får duga för sakens skull.
 
I dag har det varit en riktigt härlig dag. Vi började med att rensa på min balkong och köra ett lass till tippen. Skönt att bli av med all bråte som jag slängt ut där under året. Ni anar inte... massor av kattsandspåsar, en nedmonterad dubbelsäng, kattklätterträd och massa annat. Nu kan jag äntligen plantera lite fina blommor och göra det mysigt och ombonat där. Tusen tack bästa bästa Malin för hjälpen! <3 Efter det så åkte vi och åt lunch i stan och sen drog vi ut till Uvnäs och tog en långpromenad/ridtur i solen. Vi turades om att rida då en av oss måste gå med Oscar i vagnen. I dag släppte min ångest lite tror jag och det kändes bra att sitta i sadeln igen. I sommar tänker jag vara lika avslappnad och orädd som jag var förra sommaren. Vet inte vad som hände där emellan... Mitt psyke är mysko. På kvällen gjorde Malin piroger. Att man inte tänkt på den rätten. Det var ju supergott. Det ska jag laga hemma någon gång. 
 
Ont i både magmusklerna pga allt skrattandes och benen efter den här dagen. Härlig känsla när man kryper ner i sängen. I morgon är det vardag igen och dags för dygnsjobb. Mindre kul. Men sånt är livet.
 
0 kommentarer