Härlig vinterdag

En riktigt härlig dag tillsammans med Malin, Klara och hästarna. Uvnäs by winter <3 Vi fotade lite gallopbilder. Jag lånade Malins kamera i dag. Inte det lättaste med en helt annan modell än vad man är van vid. 
 
 
Malin tog några fina bilder på mig och Kingen också. Det blev jag så glad för. Det är ju oftast jag som står bakom kameran jämt och därför blir det inte så många bilder på mig. Jag är så glad att jag får komma och mysa tillsammans med hästarna så ofta jag vill. Kingen har verkligen tagit mitt hjärta med storm. Jag har varit hästrädd sen tonåren då jag slutade rida pga olika anledningar. Kingen hjälper verkligen mig att bli av med den. Han är så himla snäll. En aning envis ibland bara. Kanske för att busa lite med mig. Han har nog lite humor den här grabben. <3
 
 
Kingen och jag busar lite i snön:
0 kommentarer