En mysig eftermiddag

I dag har det varit en underbar dag. I morse åkte jag och Klara ut till Malin. Vi skulle egentligen ha hämtat hem en häst som skulle insemineras i dag. Men så visade det sig att hästen inte hade ägglossning så vi fick skjuta på det. Det blev en trevlig dag ändå. Vi hjälpte Malin att städa i stallet och sen red Klara och jag ut på en tur. 
 
Vi 18-tiden så mötte jag upp Malin och gullungarna vid kålgården där vi hängde resten av kvällen. Det blev mycket sol, bad och lek. Sommaren är väl lite härlig ändå. Och det bästa av allt är att jag har semester och inte behöver ställa någon klockan! 
 
 
Bilder från beachen
Det var tänkt att jag skulle fota en annan liten grabb också men han vägrade vara framför kameran så då fick Maddes barn ställa upp istället. <3
 
 
1 kommentar
Mirre Sweetwords

Oh så härliga sommarbilder

Svar: Tusen tack;)
Elin