Summer bucketlist

Jag sett att så många lägger ut sina summer bucket lists och jag blev lite inspirerad att prova att göra en sådan själv också. Även om man nu kanske inte lyckas bocka av alla punkter så är det ju härligt att få drömma lite om hur en perfekt sommar skulle se ut för mig. Några punkter vet jag ju redan nu att jag kommer att kunna bocka av. 
 
 
- Åka runt och fota en massa på Gotland.
- Hitta nya fina smultronställen på min älskade ö
- Gå upp före soluppgången och fota hur världen vaknar till liv på något fint ställe
- Fota mer bilder i motljus så att jag kan finslipa tekninken mer
- Fota dagg och dimma i soluppgången
 
- Rida barbacka en härlig sommarkväll/natt
- Bli mer fri i ridningen.
- Gallopera över sommarängarna utan att vara rädd att tappa kontrollen
- Rida en massa helt enkelt!!
 
- Ha härliga picknikar med vänner
- Bada mitt i natten under månen och stjärnorna
- Åka båt i Stockholms skärgård
- Ta härliga promenader längs djurgården
- Läsa massor av böcker
- Träffa släkten mer
- Vara mycket i Karlstad och mysa
 
- Åka på en roadtrip någonstans i Sverige med vänner
- Gå på många utomhuskonserter och teatrar
- Sätta upp ett staffli och måla utomhus
 
- Klara att springa en mil till hösten (Kommer aldrig att gå...hehe)
 
0 kommentarer