Min vecka

 
Jag har spenderat mycket tid ute i Uvnäs  med världens bästa hästar. Här med Klara och Aramis. Gör framsteg hela tiden. Jag som ridit så mycket när jag var yngre har fått någon konstig rädsla/ångest när jag sitter på hästryggen. Men nu har det blivit mycket bättre och för några dagar sedan red jag ut själv och det kändes så skönt. 
 
 
Har varit i Barkhyttan några dagar där mina gudföräldrar har torp. Första kvällen bjöd på trollsk dimma. Jag som älskar dimma. Lite trist att jag bara hade mobilen att fota med. Men jag tänker mig ett photoshoot i dimma någon gång i framtiden. 
 
 
På förmiddagen fotade jag bröllop i Hofors kyrka och sen åkte vi (Gudfar Greger, gudmors syster Siv och min gudmor Hillevi) till nåt ställe med konstigt namn, typ Kracke Masugn eller nåt liknande, som jag för allt i världen inte minns längre och lyssnade på musik. Det var min fina vän Christine och hennes Henrik som spelade i ett kapell. 
 
 
Vi hittade massor av guld under en promenad. Jag fick med mig hur mycket som helst hem. Så nu har jag levt på kantarelltoasts! 
 
0 kommentarer