Vinterkoma

 
 
Jag har inte försvunnit helt. Men har på något sätt gått i ide denna vinter. Riktig vinterkoma. Har inte haft lust att fota på jättelänge. Bara med mobilkameran.. Den har man ju liksom alltid med sig. Januari månad har känts oerhört tung. Men nu går vi mot ljusare tider och jag ska försöka se till att det blir en bra månad. Haft mycket oro för olika saker men ska försöka släppa det nu. 
 
Visst har vi väl en vacker vinter här i dalarna. Jag njuter så fort solen tittar fram... 
 
I dag försvann min lediga dag då det blev ett p-möte insatt. Dock nöjd då det var ett väldigt bra möte då vi reflekterade mycket om den situationen vi är i just nu. Sen åkte jag ut till Uvnäs och hängde med Malin och killarna. <3 I morgon blir det jobb hela dagen innan det är dags att äntligen ta helg. 
 
0 kommentarer