Dagar jag uppskattar

 
Har varit sjukskriven från jobbet ett par dagar pga sömnproblem och massat annat. Något som jag uppskattar är att åka ut till Uvnäs och rida och bara ha det bra. Skönt att komma ut på landet och bara få vara bland djuren och den härliga naturen. Malin och jag tog en ridtur ut i skogen, sen grejade vi lite inför Buffys lilla resa. Malin har bestämt att ta ett föl på henne. Hur spännande?! Vi gjorde i ordning trailen på kvällen och fixade lite med allt runt omkring. Det var länge sedan jag skrattade så magen krampade när vi skulle försöka bygga upp innerväggarna i trailern. Mycket krångel och det känns ju som att man ibland har tummen mitt i handen. Men vi fixade det tillslut. Kvinnor kan lixom! 
 
 
Måste bara visa två bilder jag tog på solstrålen Oscar för någon vecka sedan. Han har kommit in i en sån rolig period just nu. Upptäcker världen på gården. Tänk vad barn ger mycket. Jag blir så glad av dom. Ett helt nytt litet liv som ska formas och bli till en egen individ. Oscar har världens bästa uppväxt ute på livet bland alla djur. Han älskar att åka traktor med sin pappa och tycker om hästarna och hästarna verkar gilla honom också.
 
 
 
0 kommentarer