Malin och Calle <3

 
Det här bröllopet var ett av dom finaste jag någonsin fotograferat. Jag är så glad att dom bokade mig. Jag fick mig också väldigt fina vänner på köpet. Vi kände inte varandra innan men tack vare det så fick jag inte bara dom bästa bilderna i min bröllopsportfolio utan jag fick också se en av mina kommande bästa vänner gifta sig. Vigseln hölls vid sjön på deras gård och Malin kom ridande på sin häst i brudkänning ner till vigselplatsen där Calle stod och väntade.
 
Det är Malin som jag rider mycket hos och det är hennes (och Calles) lilla son Oscar som jag brukar sitta barnvakt åt och som ibland figurerar på min bilder. Så tacksam att dom kom in i mitt liv.
2 kommentarer
Anonym

Så fantastiska bilder! Så glad att vi lärde känna varandra ❤

Svar: Jag meed <3
Elin

Malin

//Malin 😉

Svar: <3
Elin