Bröllopfotografering Angelica & Daniel

Bättre sent än...ännu senare...
 
Jag har varit ganska inaktiv för tillfället beroende på att jag haft det lite kämpigt i livet den senaste tiden. Men i dag så kände jag bara att YES. Nu ska jag visa lite bilder från ett vackert bröllop jag fått äran att få föreviga. Det är fantastiska, sprudlande, härliga Angelica och Daniels stora dag. Vi hade lite otur med vädret men tur i oturen så lyckades vi faktiskt tajma in porträttfotograferingen under regnuppehållet. Sen fick vi springa tillbaka till bilarna.
 
Det har varit så svårt att plocka ut favoriterna den här gången men dessa fyra fick det bli för tillfället. 
 
 
 
 
 
Tack tack tack Angelica och Daniel för en härlig fotografering i liljekonvaljhavet, ett bröllop jag inte kommer att glömma.
 
0 kommentarer