Vårens första dag

Det är äntligen vår i luften. Hurra för vårens första dag! Jag har storstädat och köpt tulpaner. Solen strålar utanför fönstret och det är plusgrader i luften. Det ända negativa är att man knappt ser ut genom mina skitiga fönster. Men får bli ett senare problem. Jag hatar att putsa fönster.
 
 
Inte så värst mycket har hänt sen jag skrev sist. Jag har fortfarande inte gjort något nytt fotojobb. Utan bjuder som vanligt på bilder från mobilen. 
 
Jag är ledig i dag och snart kommer min underbara Mimmi hit och ska sova kvar. Som jag har längtat. Karlstad känns så långt bort. Vi ska pyssla om varandra och bara ha det bra. I morgon ska jag ta med henne ut till hästarna. Det tror jag blir bra för kropp och själ. 
 
Om en vecka åker jag som sagt till Italien. Och oj vad jag ser fram emot det. Jag har redan börjat skriva packlista. Som nummer ett på den listan står såklart kamera, minneskort och laddare.
 
0 kommentarer